fredag den 19. april 2013

Træning 19. april 2013

Fysisk: kl. 14.00, 6 km (restitution inkl. stigningsløb)
Generelt: Hmmmm...... ved squ næsten ikke hvad jeg skal skrive - er jævnt irriteret og presset over at jeg er ramt af snot tud lige netop nu. eneste lyspunkt er at jeg sov MEGET bedre i nat end i forgårs, så det går forhåbentlig den rigtige vej.... har dog stadig en let hovedpine og er tung i hovedet.
Men godt pakket ind i 3 lag tøj kom jeg da ud af døren, til sidste træningspas i denne omgang.... programmet er blevet fulgt til punkt og prikke indtil nu, trods jeg tidligere har været ramt af lettere sygdoms perioder, så dagens træning skulle ikke være en undtagelse. Løb 6 km i snit 4.25 m/km.... altså en stille og rolig tur, hvor jeg indlagde 5 små lette stigningsløb.
Fra nu af og indtil søndag kl. 09.00 står den på hvile, søvn, hvile, søvn og en helt masse carbo loading ind i mellem...... Så må jeg ellers bare håbe på, at jeg når at blive frisk. ellers må løbet blive der efter.... :-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar