søndag den 21. februar 2016

Træning 20. februar 2016

Fysisk: Kl 08.45, 30 km (langtur/restitution)
Generelt: Havde i dagens anledning teamet op med min ven Mikkel og en flok løbere fra RunAar, planen var langtur i 4.45 tempo - hvilket passede glimrende med situationen omkring mit underben som ikke har det for godt. Så kortere langtur end normalt og væsentligt roligere tempo.... iøvrigt var det et være pis vejr - så det indbød alligevel ikke til at skulle løbe hurtigt :-) De 30 km blev samlet snittet i 4.39 m/km. Efter vi havde sat nogle af efter 23 km øgede jeg farten lidt for at pres lidt på for et hurtigere snit, så de sidste 6-7 km blev løbet i lidt hurtigere end mit normale langtur tempo. Alt i alt et fint og hyggeligt pas, hvor jeg fuik restitueret mest muligt samtidig med at jeg fik min ugentlige langtur i benene. Benene havde det hverken bedre eller dårligere efterfølgende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar