mandag den 8. februar 2016

Træning 8. februar 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 07.10, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet til morgen efter at jeg havde fået fri fra natte jobs. Startede roligt ud i 4.30 tempo og sluttede i 3.45 m/km. Samlet set blev de 17 km snittet i 4.19 m/km. Jeg var overraskende godt og letløbende oven på gårsdagens tempo tur.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 13.10, 6 km (restitution)
Generelt: Efter at have sovet 4 timer stod jeg op og luntede en kort tur på båndet nede i fængsle, inden jeg skulle videre ud og have aftenvagt på mit vikar job. 6 km var alt hvad der var tid til.... så dagens mængde bliver altså kun 23 km da jeg skal direkte videre på nattejobs når jeg har fri vikar jobbet. Lækker lækker dag... arbejde, træning, arbejde, træning. arbejde...... Brrrdddd..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar