søndag den 21. februar 2016

Træning 21. februar 2016

Fysisk: Kl. 10.15, 25 km (tempotur)
Generelt: Søndagens og ugens sidste pas.... skulle være en lille tester af hvordan mit ben ville reagere på fart træning. Efter 14 km opvarmning som gik overraskende godt, løb jeg 10 km progressiv tempotur på bånd, startende i 3.12 og sluttende i 3.04 tempo. samlet blev de 10 km snittet i 3.09 m/km. Alt i alt gik det fantastisk godt med benet, kunne mærke det - men ikke så det generede. Tænker at det nok var fint at løbe på bånd - da det er værst når jeg skal dreje om hjørner og igennem sving... da jeg her får strukket den problematiske sene godt ud. Samlet set en lorte uge som har stået i "et halvskadet underbens tegn".... har dog fået løbet de kilometer jeg skulle, nemlig 176, og fået et godt interval pas i benene mandag aften inden problemer opstod rigtigt - samt en super god tempotur på bånd i dag. Så alt i alt en ok trænings uge. håber jeg i den kommende uge kan fortsæt med kilometerne og få løbet nogle ok kvali pas, skal nemlig på skiferie i uge 9, hvor jeg kommer til at have en meget nedsat mængde, hvilket forhåbentlig kan have en positiv effekt på mit bentøj som måske er lidt overbelastet pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar