tirsdag den 9. februar 2016

Træning 9. februar 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 07.10, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet til morgen efter at jeg havde fået fri fra natte jobs. Da jeg skulle løbe interval senere på dagen, bød dagens første pas blot på en restitutions tur. De 15 km blev derfor snittet i et konstant tempo på 4.37 m/km på båndet nede i fængslet.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.00, 16 km (Interval)
Generelt: Efter at have sovet nogle timer var jeg igen klar til at hoppe på båndet nede i fængslet. Efter 5 km progressiv opvarmning i snit 3.59 m/km, løb jeg en serie intervaller bestående af 10 x 1000 meter med 1 minuts pause imellem. jeg holdte 3.00 fart på dem alle.... var ikke synderlig frisk på dagens pas - men intervallerne forløb dog fint nok... det hårdeste var nok det psykisk med at overskue at jeg skulle igennem 10 styk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar