fredag den 17. februar 2012

Træning 17. februar 2012

Morgen
Fysisk: Kl. 10.00, 12 km (Restitutions løb)
Generelt: Træt træt træt og tung i stængerne.... de sidste 3 dage har sku været lidt hård ved min krop, så som jeg allerede skrev igår, vil det blive langsomme kilometer i dag, jeg joggede stille og rolig 12 km omkring engsøen på blødt underlag og med et snit på 4.38 m/km..... Fin restitutions tur med god musik i ørene og i et lækkert vejr. Håber jeg kan få en anelse mere fart på i aften, dog ikke meget. planlægger 8 km efter arbejde på.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 8 km (Restitutions løb)
Generelt: Stadig træt og tung i benene, dog ikke helt så meget som i morges. joggede 8 km med et snit på 4.26 m/km, løb lige efter jeg havde fået fri - da jeg skal overnatte her nede bød turen på en tur ud over Enner mark og omegn på total mørke markveje, havde dog min pandelampe med og med musiken i ørene var det en ganske hyggelig tur - i dejligt løbevejr. ialt 20 km i restitutions tempo på dagen - må siges at være tilfredsstillende, når jeg har væet så træt som jeg har været. Har omkring et døgnstid før næste pas - men hvor langt og vor' hurtigt jeg kommer til at løbe i morgen lader jeg benene bestemme til den tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar