tirsdag den 14. februar 2012

Træning d. 14 februar 2012

Fysisk: Kl. 17.00, 17 km (Inkl. 5 km hårdt tempo løb)
Generelt: Dagens træning, bød på min debut med Aarhus 1900 mellem/lang trænings gruppe.... en trænings gruppe med ret så habile løbere. så var inden træningen lidt spændt på om jeg kunne følge med... men det gik dog. Vi startede med at "opvarme" 8-9 km, hvor efter vi løb 5 km hårdt tempo løb, startende i omkring 3.30 og sluttende omkring 3.15 m/km.... vi afsluttede med at afjogge et par kilometer. Alt i alt var det en super træning... og virkelig fedt at prøve at træne sammen med andre. Det gir' bare noget ekstra at blive presset fordi  man skal hænge på de andre... SUPER SUPER Træning - glæder mig allerede til torsdag hvor den står på fællestræning igen, Tror det kommer til at have en rigtig positiv indvirkning på mine resultater fremover, at få lov til at træne med folk med mere tempo og erfaring end jeg selv.
Sponsorat: Som jeg har nævnt i tidligere indlæg her på bloggen, så har jeg været i dialog med CEP Danmark omkring et mindre produkt sponsorat, der er faldet en aftale på plads - hvilket resulterede i, at jeg i dag blev vækket af pakkeposten som havde lidt "julegaver" til mig fra. Jeg takker CEP Danmark for samarbejdet og håber vi begge bliver tilfreds herom. Synes det er utrolig fedt og flot at et så velanset sports produkt/virksomhed vælger også at støtte "elite motionister" og ikke bare top atleter. godt nok er der kun tale om et mindre produkt sponsorat - men stadig synes jeg det er flot, og så kan man da ikke andet end at blive lidt stolt over, at have fået sin første sponsor :-) Som man kan se på billedet har jeg blandt andet modtaget kompressionsstrømper og kompressions thigts.... jeg har tidligere løbet med CEP kompressions strømper og har været rigtig tilfreds med dem. Jeg har dog aldrig prøvet kompressions thigts - hvilket jeg glæder mig rigtig meget til at få afprøvet. Men der går nok lige nogle uger endnu - da det vist er for koldt pt til kort thights :-) hvis det har interresse kan der læses mere omkring deres produkter og effekten af dem på denne side: http://sportsupport.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar