søndag den 19. februar 2012

Træning 20. februar 2012

Morgen
Fysisk: kl. 05.40, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens træning blev løbet fra morgenstunden, de 10 km blev løbet med et snit på 4.15. Benene var mærkbart bedre i dag, så de har nok haft godt af en god og normal nattesøvn, modsat i forgårs hvor jeg kun fik 4,5 time. Beviser bare endnu engang vor vigtigt det er med nok søvn....
Eftermiddag
Fysisk: kl. 14.45, 20 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hjemme i Århus efter arbejde..... selvom vejret faktisk var ganske ok - sneg jeg mig indendøre... synes ikke rigtig det har kørt så godt de sidste par dage, så i tilfælde af jeg var lidt skidt kørende igen, tænkte jeg det ville være meget rart med en "ven" til at trække mig :-) Heldigvis blev det ikke nødvendigt..... Jeg følte mig faktisk rigtig godt løbende - de 20 km blev logget med et snit på 4.08 m/km. og jeg følte stort overskud hele vejen - så er rigtig godt tilfreds med dagens 2 træningspas som har budt på 30 km.... så er vi ligesom i gang med ugen :-) Nu står den på afslapning inden den står på fælles træning med 1900 i morgen - mon ikke det bliver med lidt tempo løb :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar