mandag den 13. februar 2012

Træning d. 13. februar 2012

Middag
Fysisk: kl. 13.00, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas bød på en rolig tur med snit på 4.20, jeg løb en tur ind i Risskov... man kan godt se på stierne at der har været lidt tø vejr de sidste par dage - de er allerde møj møj bedre at løbe på :-) På vejen der ind rundede jeg lige sportsmaster i Vericenteret..... skulle simpelthen have mig en ny og moderne løbehue - var sku ved at være træt af at løbe rundt med en herre grim strikhue. Uheldigvis for mig havde de "næsten" udsolgt... de havde i hvert fald kun et mærke (Nike), blev sku nødtil at købe den - for frøs mine øre af H.... til. nogle gange må man bare gå på kompromise med sine præferencer... Sorry Adidas. men hva' fannn den var sku faktisk meget god at løbe med trods mærket. men ellers generelt et fint første trænings pas i dag - nu står den på lidt hvile inden jeg napper en 20'er i aften inden jeg skal på arbejde.
Aften
Fysisk: Kl. 19.00, 20 km (Varighedsløb) 
Generelt: Dagens andet pas blev en gang varighedsløb, de 20 km blev løbet med et snit på 4.08 m/km. Fin og ok aften træning. 30 rolige kilometer på dagen er vist godkendt. sparede på tempoet og lidt på kvaliteten - da jeg i morgen skal ud og have min trænings debut med 1900 M/L..... så det bliver lidt spændende - glæder mig i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar