onsdag den 29. februar 2012

Træning 29. februar 2012

Formiddag
Fysisk: kl. 10.30, 16 km (Varighedsløb)
Generelt: Hmmmmm.... ved sku næsten ikke hvad jeg skal skrive om dette pas. 16 km kan jo umiddelbart lyde ganske fint - men tempoet tåler ingen nævnelse her på bloggen. men langtid tog det i hvert fald. er sku nok nået et punkt i min træning, hvor kroppen ikke helt kan følge med. har i hvetr fald de 2 seneste dage overhovedet ikke følte mig frisk til formiddags passene - og har faktisk været halv øm i begge mine underben... eneste positive er at det ikke er et specielt sted jeg har ondt men mere en generelt træthed. Så skal virkelig passe på i den nærmeste fremtid at det ikke får lov til at sætte sig - som en decideret overbelastings skade. Alt i alt en skod træning - men ok mængde til bogen.
Aften
Fysisk: kl. 17.45, 8 km (varighedsløb)
Generelt:  Lige som igår var aften træningen bedre en formiddags træningen.... dog stadig øm og træt. joggede stille og roligt 8 km i omkring 4.20 m/km som opvarmning til håndbold kamp med Fremad. Ok tur og endnu bedre håndbold kamp som bød på storsejr til humlebierne :-) 24 km i alt på dagen er mængde mæssigt mere end godkendt... men tempo mæssigt ikke særlig godt. skal på arbejde hele dagen i morgen.... så har godt 24 timer til næste træning - så håber jeg når at blive frisk, vil nemlig meget gerne have et Vo2 max pas bogen. men nu må vi se i morgen aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar