fredag den 10. februar 2012

Træning d. 10 februar 2012

Formiddag
Fysisk: Kl. 11.30, 10 km (rolig varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her til formiddag, de 10 km blev løbet med et snit på omkring 4.20 m/km - måske lidt langsommere.... jeg havde ikke noget ur på, så løb lidt på gefühlen. Havde dog en bære pose under armen da jeg skulle forbi en kammerats arbejde og have trykt nogle t-shirts. så tempoet blev sænket helt automatisk af den grund. men ok roligt pas.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 17.00, 12 km (Varighedsløb inkl. 10 x 200 meter bakkesprint)
Generelt: Dagens andet pas var rykket indendør, da jeg alligevel var nede i byen og i træningscenterets nabolag. løb først 9 km med 4.08 m/km i snit som opvarmning. herefter løb jeg 10 x 200 meter bakkesprinter med 16 km/t og 8% hældning på båndet. intervallerne var adskilt af ca 1½ minuts pause. Havde rigtig meget fokus på forfodsløb, godt afsæt og højt knæløft. Passet gik rigtig rigtig godt.......Herudover skal det da nævnes her på bloggen, at jeg har været i kontakt med CEP Danmark, omkring et mindre produkt sponsorat af diverse kompressions produkter - hvilket ser ud til at gå igennem. har i hvert fald fået positiv tilbagemelding fra deres markedstings afdeling..... så ser frem til at der inden så længe dumper en pakke ind af døren med lidt lækkerier :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar