onsdag den 8. februar 2012

Træning 8. februar 2012

Fysisk: kl. 19.00, 25 km (Varighedsløb inkl. 10 km i forventet MP, 3.35 m/km)
Generelt: Dagens træning blev løbet efter jeg havde fået mig en lille morfar på sofaen... hvilket var tiltrængt efter et par lange dage på arbejde. Dagens pas bød på en langtur inkl 10 km i forventet marathon pace. Grunden til at jeg allerede nu er begyndt at implamentere træning i marathon pace - er rent på opfordring fra en bekendt i Atletica i Horsens, hvor de har haft et trænings forløb med Allan Zachariasen, som netop anbefaler dette. Normalt vil jeg først implamentere marathon pace træning senere i forløbet, men det skader vel ikke at prøve noget nyt. og indtil videre har de seneste 2 trænings pas af denne type været en succes - og jeg synes faktisk rigtig godt om dem. men det hænger jo nok også sammen med at de begge er gået helt forrygende :-)
Ellers skal det vel nævnes her på min blog - at jeg langt om længe har fået nosset mig sammen til/besluttet at det vist er på tide, jeg fået startet med noget fælles træning med Aarhus 1900 m/l trænings gruppe...... hvilket forhåbentlig kan bringe mig endnu et styk op i niveau. "man skal vel træne med de bedste, for at blive bedre selv". Glæder mig og ser i hvert fald frem til næste uge - hvor jeg planlægger at begynde der ude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar