tirsdag den 21. februar 2012

Træning 21. februar 2012

Fysisk: kl. 17.00, 20 km (Varighedsløb inkl. stignings og 5 km tempo løb)
Generelt: Så var det atter tid til fælles træning med 1900... Vi skulle en tur i skoven i dag - absolut ikke mit favorit terræn. Det er jo gået hen og blevet helt lun de sidste par dage, så der var godt smattet der ude.... og bakket!!! Vi løb samme rute som 1900' staffetten, de første 13 km blev løbet med et snit omkring 4.15 herunder løb vi en del stignings løb på omkring 100 - 150 meter med fokus på "god" løbe stil som coach kaldte det :-) efter bakke helvede løb vi af asfaldt stien fra moesgård og ind til tangkroen, omkring 5 km tempo løb i snit på ca. 3.30... vi afsluttede med at afjogge en rolig tur igennem mindeparken..... Synes det var en rigtig hård træning i dag - hvilket nok tildeles skyldes min manglende træning i skov og bakker.... men rigtig fed og god træning, som jeg nok skal kunne mærke i benene i morgen :-) Tror jeg vil benytte min fridag i morgen på at ta' et smut ned i Insport og kigge på lidt nyt Adidas Gear.... så jeg kan komme med på 1900 Moden :-)

2 kommentarer:

  1. Ja det var god træning. Godt at du er kommet til!

    SvarSlet
  2. Rigtig god... er faneme også glad for jeg endelig fik taget mig sammen til at møde op, det er jo total god træning, og fedt at futte sammen med andre :-)

    SvarSlet