tirsdag den 28. februar 2012

Træning 28. februar 2012

Formiddag
Fysisk: kl. 10.30, 6 km (Av av.... Restitutions løb)
Generelt: Fuck en lorte træning.... havde man været tilstede i mollerup skov havde man fået sig et billigt grin!!! jeg joggede 6 km rundt uden ur men ca. i et snit omkring 5.00 m/km.... Mine ben var total fucked op og lige til at smide i skraldespanden.... mit ene lår var mega ømt efter det trælår jeg fik mig den anden dag herudover var begge mine underben total smadret og gjord faktisk en anelse ondt. Så det var absolut ikke en særlig god træning - men for restitutionens skyld fik jeg jogget mig igennem og løsnet lidt op samt lavet en del udstrækninger både efterfølgende og undervejs.
Aften
Fysisk: kl. 17.00, 16 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Aften træningen var med 1900 knejterne.... jeg overvejede efter formiddagens pas at melde afbud for at give mine ben noget ro, men valgte efter at have brugt eftermiddagen på at slappe af, alligevel at tage der ud, da jeg som skrevet tidligere skal på skiferie og ikke får mulighed for fællestræning de næste 14 dage. Det værste der kunne ske var jo, at jeg måtte stå af undervejs og løbe for mig selv. Men det gik faktisk rigtig godt... havde været en tur i de gamles boblebad tidligere, samt lavet noget udstrækning og med en ordentlig gang varmecream lykkedes det mig faktisk at få benene i nogenlunde form inden vi startede kl. 17. vi opvarmede hele gruppen sammen i omkring 7,5 km blandt andet på den kommende DM Cross rute.. herefter løb vi tilbage i mindeparken hvor gruppen blev delt op i mindre grupper, nogle skulle løbe 10 x 500 m Cross intervaller, nogle bare en alm tur. Jeg var dog klar på at gøre forsøget på nogle Vo2 max intervaller... dog ikke dem af Cross slagsen :-) Så jeg løb tilbage til marselis hallen sammen med en af de andre (Nicolaj jakobsen), her mødte vi en trænings gruppe fra AGF som havde samme planer som os, så vi joinede dem på 4 x 1250 meter intervaller, jeg løb samtlige af mine på mellem 4.05 og 4.10... så det var ganske okay da jeg ikke følte mig super oplagt i dag. Vi afjoggede til sidste nogle kilometer, så træningen samlet fik en mængde på 16 km, og i alt på dagen 22 km.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar