torsdag den 1. november 2012

Træning 1. november 2012

Fysisk: kl. 17.30, 14 km (Varighedsløb)
Generelt: Så var det atter blevet tid til fællestræning med 1900 ML, Der stod langtur på programmet i dag - hvilket egentlig passede mig ganske fint, da jeg havde mulighed for at hoppe af efter en times tid for lige at tage det roligt med benene. Vi løb i lidt over 4.00 tempo i Højbjerg og omegn på en lettere kuperet rute... træningen gik efter omstændighederne fint - benene er ok dog stadig ømme i forlårene, specielt ved nedløb.... herudover er jeg naturligvis stadig træt sådan generelt i kroppen, men det er jo trodsalt også kun 4 dage siden jeg har hamret 42 km :-) Men alt i alt en dejlig tur i godt selskab..... hvor jeg hang på som det tynde øl i gruppen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar