lørdag den 24. november 2012

træning 24. november 2012

Fysisk: kl. 10.00, 16 km (varighedsløb)
Generelt: juhuuuu..... B-mennesket Klaus H, fik langt om længe snøvlet sig ud af sengen kl. 08 på fri-lørdag.... Dælmer ikke særlig tit det sker :-) Derfor tog jeg til træning med 1900 ML, vi var dog ikke så mange, da største delen af truppen skulle til Cross-Challenge i Odense, en dicplin som endnu ikke har vundet min lyst og motivation :-) måske det kommer en dag.....
Så vi andre som ikke skulle der ned, løb vores egen "Cross" tur i M-skoven... Hvis man kan have et Had/kærligheds forhold til en skov, så har jeg nok det til Marselisborg skoven, hader alle de små og store stigninger som er der ude - men elsker opvendt underlaget, omgivelserne og den friske luft :-) selvom underlaget dog i dag var ved, at koste mig en brækket krop, jeg tog nemlig lige en tur på røven rundt i et skarpt sving, hvor der var lidt meget glat - heldigvis skete der intet og jeg var hurtigere end en ninja på benene igen. Det blev ialt til 16 km i snit 4.11 m/km.... ok tur som blev løbet væsentlig hurtigere på anden halvdel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar