tirsdag den 13. november 2012

Træning 13. november 2012

Fysisk: kl. 17.30, 18,5 km (Varighedsløb med lidt små tempo ryk indlagt)
Generelt: Var taget til træning med 1900 ML. hvor den stod på 20 min opvarmning efterfulgt af 40 min med skiftesvis 2 min tempo 4 min roligtløb - afsluttene med små 20 min afjog. Jeg måtte dog afbryde træningen med knejterne efter en lille times løb da jeg fik ondt i mavsen. jeg løb derfor selv stille og roligt den sidste lille halve time tilbage mod M-Hallen. Ok træning hvor det blev til 18,5 km i snit 4.07 m/km. tempo snittet lyver dog lidt for den samlede kvalitet, da jeg lige havde 2-3 langsomme kilometer, som trækker snittet gevaldigt ned. Påtrods af de før nævnte problemer, var det en ganske god gang træning, hvor der kom nogle kilometer på kontoen. Generelt en super duper stemning i truppen i dag, oven på nogle gode resultater til dem som var med til Cross challenge/ NM Croos i lørdags i KBH.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar