søndag den 11. november 2012

træning 11. november 2012

Fysisk: kl. 18.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Havde på forhånd ikke bestemt mig for hvad jeg ville løbe i dag, da jeg skulle til stor 40 års fødselsdag igår ved min svoger, så viste at jeg med garanti ville være ramt i dag!!! så ville lige se hvordan kroppen og hovedet havde det inden jeg besluttede mig. Havde det dog ok her til aften - så kørte ned i centeret for at løbe 10 - 15 km varighedsløb... Det blev så til 15 i snit 4.08 m/km. Det endte med at blive en ok træning - selvom jeg en kort overgang fik lidt seriøse mavekramper som var ved at spolere det hele, men det gik heldigvis i sig selv igen. I alt har ugen budt på 89 kilometer med en lille smugle tempo indlagt. Tager lige endnu en "restitutions uge" i næste, skruer dog nok lidt op for mængden til omkring de 100, men fastholder begrænset tempo, for lige at få marathon løbet helt ud af kroppen. Ellers er planen lige som sidste vinter at kører med en seriøs gang mængde træning her i december og januar - inden jeg begynder endnu en special periode fremmod form top i april månede, endten til Berlin halvmarathon eller Hamborg Marathon - hvilket jeg ikke har besluttet mig for endnu. Et er dog sikkert at et af de helt store mål for vintertræningen bliver DM 10 km på hjemmebane i Århus til Marts. Regner ikke med nogen specielt god placering her da "toppen af poppen" fra hele det danske Rige plejer at stille til start - dog vil jeg gå målrettet efter at give min PR fra sidste år i København et ordentlig hak i tuden :-)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar