fredag den 9. november 2012

Træning 9. november 2012

Fysisk: kl. 11.00, 12 km (varighedsløb + styrke)
Generelt: Løb en ganske almindelig gang varighedsløb i snit 4.09 m/km, hvorefter jeg styrketrænede ca 20 minutter i centeret. styrke træningen bestod af lidt squat, udfaldskridt, for lår samt mave/ryg. Jeg forsøger hele tiden af finde små ting som kan gøre mig bedre og hurtigere.... en ting som jeg har været meget meget dårlig til og bestemt er et område jeg med fordel kunne fokusere på er styrke træning.... ikke bare mave og ryg - men også balle og hofte muskulatur samt benene generelt. Så vil forsøge og se om jeg ikke kan få implamenteret det, som en del af min vintertræning i og med jeg nok under alle omstændigheder kommer til at benytte mig af løbe båndet en gang i mellem i centeret. Skal dog nok være opmærksom på at tage det lidt stille og roligt her i starten i forhold til min løbetræning, da det nok kommer til at sætte sig lidt i benene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar