torsdag den 22. november 2012

Træning 22. november 2012

Fysisk: kl. 17.30, 16 km (varighedsløb inkl. 6 km tempo)
Generelt: Dagens træning med 1900, bestod af 5 km opvarmning med hele gruppen samlet, herefter løb alle "Cross challenge" løberne til weekendens race retur til hallen. Sten, Heittman og jeg selv som ikke skal løbe i Odense i weekenden løb istedet et tempo ryk på knap 6 kilometer. hensigten var 10 min ud og 9 min hjem..... altså et progressivt tempo ryk. Dette lykkedes dog ikke helt da vinden næsten gjord det til en umulighed, men fik dog løbet sidste halvdel hurtigere end første hvilket var vigtigst. i alt blev det til 5,7 kilometer på 19.45 min. Vi afsluttede med at afjogge 5-6 kilometer tilbage til Marselishallen. Alt i alt et ganske fint pas hvor jeg var fint løbende.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar