lørdag den 10. november 2012

Træning 10. november 2012

Fysisk: kl. 13.00, 11 km (restitution)
Generelt: Det blev til den sædvanlige restitutions tur ned omkring Engsøen... den blev logget i snit 4.27 m/km. Havde egentlig planlagt jeg ville have været ude til træning med 1900, men da vækkeuret ringede kl. 08.00 og jeg stod ud af sengen, var benene helt smadret og jeg var rimelig øm i inder og baglår efter gårsdagens styrke træning. så droppede det og planlagde derfor bare en rolig tur over middag.... så jeg hoppede i seng igen og nappede et par timer mere :-) Træningen gik ok da jeg først lige fik gang i musklerne efter de første par kilometer.

2 kommentarer:

  1. Hej Klaus!

    Jeg tænkte på, om du laver træningsprogrammer for andre - og hvad du i så fald tager for det :) ?

    Mvh. Maia

    SvarSlet
  2. Hej Maia
    Uhhhh... har da hjulpet adskillige af mine venner med at lave programmer, men har nu bare været som venne tjenester og fordi jeg synes det er spændende/sjovt/interresant at være med til, samt at følge deres fremgang og udvikling mm.. Men har nu aldrig taget noget for det, så ikke noget jeg såånnn lige har overvejet - for har jo ikke rigtig noget faglig baggrund for det udover min egen tilegnet viden og erfaring. Men kan det ikke passe, at det var dig som efter Berlin marathon ville begynde at løbe Ultraløb??? for det har jeg altså ikke rigtig så meget forstand på rent træningsmæssigt, hvis jeg skal hjælpe dig med at brøkke noget sammen...

    SvarSlet