søndag den 18. november 2012

træning 18. november 2012

Fysisk: Kl. 22.40, 13 km (Tempo)
Generelt: Da jeg kom retur til Århus efter arbejde kørte jeg direkte i centeret, som jeg skrev igår ville jeg løbe noget tempo i dag - efter 2 rolige dage på kontoret føltes jeg mig super frisk. Jeg opvarmede 3 km hvorefter jeg løb 8 km i snit 3.20 m/km (18 kmt) afsluttede med 2 km afjog. det samlede snit for de 13 km blev 3.34 m/km. Træningen afsluttede ligeledes en ganske fin uge som har budt på 100 km i snit 3.57. Kroppen er efterhånden ved at være 100 procent tilbage ved fuld styrke oven på Frankfurt - så jeg fortsætter med at øge mængden stille og roligt igen i næste uge. satser på at jeg fra start december, er tilbage på mit "normale" niveau omkring 140 - 150 km ugentligt, hvilket jeg så regner med at bygge stille og roligt videre på mængde mæssigt, som en del af min vinter grundtræning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar