fredag den 23. november 2012

træning 23. november 2012

Fysisk: kl. 11.15, 25 km (Varighedsløb + styrke træning)
Generelt: Havde planlagt at ville løbe ugens langtur i dag, da jeg havde fri og først har planer her til eftermiddag - så tiden var til det, det blev i alt til 25 km i snit 4.08 m/km. Følte mig lige som igår rigtig godt løbende, og den følelse omkring "kontrol" som jeg skrev om den anden dag i forbindelse med hvad der motivere mig, var lige netop en følelse der ramte mig i dag..... LOVE IT!!!!! Afsluttede træningen med at lave lidt styrke træning - ikke det vilde da jeg ikke ville risikere at overbelaste benene efter så lang en løb tur. Det blev dog til lidt træning for mave, ryg, hofte/balle muskulaturen. Alt i alt en kanon dag i træningsskoene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar