torsdag den 13. december 2012

Træning 13 december 2012

Middag
Fysisk: kl. 11.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en rolig tur ind omkring Risskov - prøvede med vilje at holde tempoet nede, men benene var bare total friske, så endte med at snittet blev 4.06 m/km. lidt hurtigere end jeg havde planlagt, skulle nemlig til træning med 1900 kl. 17.30.... hvor jeg gerne ville være bare lidt frisk :-) Men alt i alt en fantastisk god middags tur, benene var gode og vejret var mega lækkert!!!
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 15 km (10x2 min intervaller)
Generelt: Dagens træning med 1900 bød på en gang tempo opvarmning... eller hvad man skal kalde det når man varmer op i omkring 3.53 m/km tempo. efterfølgende løb vi 10 x 2 minutters intervaller på Brabrand stien med 30 sekunders pause.... endte med at være modbydeligt hårdt på de sidste intervaller da de korte pause begyndte at sætte sig. jeg løb mine intervaller i omkring 3.10 - 3.15 tempo. Alt i alt nok den bedste trænings dag jeg har haft længe.... godt vejr, masser af godt selskab, masser af overskud, masser af tempo og masser af kilometer!!!!! Herudover skal det nævnes at jeg midt under afjogningen ude på Ringgade broen krydsede den magiske grænse på 5000 km i år... og havde det ikke været for en længere skades/genoptrænings periode i foråret var det nok blevet til 6000 istedet - men den må komme næste år :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar