onsdag den 26. december 2012

Træning 26. december 2012

Morgen
Fysisk: kl. 09.30, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en tur i Skejby og Risskov, det blev i alt til 15 km i snit 4.15, tog det stille og roligt men var også lidt træt efter gårsdagens halv mange kilometer samt tempo. Godt morgen pas i et ganske luftigt vejr....
Aften
Fysisk: Kl. 21.00, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Om jeg skulle afsted  på 2 pas i dag afhang lidt af, hvordan kroppen havde det efter at have siddet til julefrokost med familien hele dagen og forspist mig, samt indtaget 4-5 hygge øl. Bentøjet har dagen igennem været ufatteligt ømt og spændt i den balle/hofte jeg har døjet lidt med igennem længere tid... så bare af den grund var dagens andet pas tvivlsomt. Men besluttede mig dog for  at forsøge en lille tur alligevel - da jeg har fået lavet en del stræk øvelser, som har hjulpet en smugle. Aftens pas gik da faktisk også rimelig godt - tempoet blev holdt i det beskedne snit 4.23 m/km, men mærkede absolut intet til hoften/ballen imens jeg løb... dog er det igen her efterfølgende blevet spændt op ligesom tidligere. så må se om en helt masse ekstre udstræk samt massage her de næste par dage ikke kan hjælpe lidt på det :-)
Ellers generelt en rigtig god træningsdag med god mængde påtrods af julefrokost det meste af dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar