søndag den 2. december 2012

træning 2. december 2012

Fysisk: kl. 06.40, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Ugens sidste træningspas blev løbet her til morgen inden jeg skulle på arbejde, det blev til 7 km i snit 4.09 m/km. Samlet har ugen haft en mængde på 137 km... så jeg fortsætter altså den gode progression fra de tidligere uger.... dog har denne uge ikke budt på helt så meget tempo som i sidste, hvilket nok meget naturligt hænger sammen med den øgede mængde og lidt sociale sammenkomster her i weekenden. Satser dog på at jeg fremvoer vil have minimum 2 ugentlige tempo pas her under grundtræningen. Burde og kunne sagtens have løbet en håndfuld kilometer mere her senere i dag, da benene er ganske friske. jeg skal dog ud og spille håndbold kamp i eftermiddag, da mine tidligere håndbold kammerater fra Århus fremad har spurgt om jeg ikke lige kan give et nap med i dag. Hvilket jeg ikke var længe om at sige ja til - da jeg savner boldspillet og det sociale i klubben helt vildt.... men når det er sagt er jeg ikke det mindste i tvivl om, at min beslutning om at stoppe for nogle måneder siden var den rigtige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar