søndag den 30. december 2012

Træning 30. december 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.45, 10 km (varighedsløb)
Genrelt: Føj jeg var træt da vækkeuret ringede, og måtte da også lige bruge de første 2 - 3 kilometer på at løbe benene igang. var vist ikke fuldt restitueret efter gårsdagens sene "lang tur". men det gik da og fik de 10 km i bogen i snit 4.08 m/km.
Aften
Fysisk: kl. 18.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Meget meget bedre træning end i morges, godt man har et arbejde hvor man har tid til at slappe af ind imellem og restituere, hehe ;-) løb igen de 10 km i snit 4.08 m/km. på fængslets bånd. I alt har ugen budt på 170 km i snit 4.08 m/km, dog har jeg kun løbet et enkelt tempo pas i tirsdags, dette gik tilgengæld super super godt. ellers har jeg egentlig bare ædt kilometer i løbet af ugen. I morgen løber jeg 4. runde af Aarhus 1900's Nytårscup på 10 km distancen.... benytter egentlig bare løbet som en god gang hård tempo træning..... Tiden vil jeg ikke rigtig spå om da kroppen er lidt træt og vejret lover en del vind samt ruten er lettere kuperet - så nu må vi se i morgen, løber det som sagt kun som træning og for at få en hyggelig afslutning på året sammen med mine klub kammerater og et par venner jeg skal med der ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar