fredag den 7. december 2012

Træning 7. december 2012

Fysisk: kl. 15.30, 22 km (Varighedsløb)
Generelt: Som jeg skrev igår havde jeg håbet på 2 træningspas i dag - men jeg er simpelthen en skovl til at komme ud af sengen om morgenen.... så derfor var jeg tvunget til at få kilometerne overstået på en gang, da jeg ikke har haft tid til træning her i aften. Ikke helt optimalt da 22 km over en gang sætter sig noget mere i benene end 10+12. Herudover havde jeg en anelse travlt i eftermiddags - så turen endte med at blive løbet let progressivt.... ikke optimalt efter som jeg også løb tempo igår. OK trænings dag set udfra mængden og det gik skam også fint nok - men bestemt ikke ok at jeg ikke kommer afsted de 2 gange i stedet for en.... for i længden er det den her form for træning som gør, at jeg måske på et tidspunkt kan rende ind i en overbelastningsskade eller ligende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar