tirsdag den 25. december 2012

Træning 24. december 2012

Fysisk: kl. 10.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Kørte ned i fitnesscenteret da jeg egentlig trængte til en "nem" og lun oplevelse efter gårsdagens snehelvede!!! Men da jeg kom der ned virkede mit nøglekort ikke - også stod jeg ellers bare der og frøs i korte thigts :-) Men man er vel marathon man - så for ikke at misse dagens kilometer løb jeg dem udendørs i stedet for.... havde nemlig ikke tid til at køre hjem og skifte, da jeg skulle videre op til familien her til middag. Endte med at få 15 km i snit 4.08 m/km i bogen - turen blev futtet i området omkring stadion og ud igennem Viby og Højbjerg. Nød hver en kilometer og vejret var modsat i går, perfekt løbevejr - så at det foregik i korte thights betød absolut intet - det var væsentlig varmere end da jeg løb Frankfurt marathon i splitshorts i Oktober :-) FED TRÆNING og i ønskes alle sammen en fantastisk god jul!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar