søndag den 16. december 2012

Træning 16. december 2012

Fysisk: Kl. 18.00, 12 km (Tempo)
Generelt: Kilometer mæssigt en ganske overkommelig afslutning på ugen.... ganske som planlagt. Jeg skulle kun have 12 km i bogen for at runde uge målet på 160 km.
Da jeg fik fri fra job kl. 18 løb jeg en tur i træningscenteret på arbejde. Jeg startede med at opvarme 3 km hvorefter jeg hamrede 7 km tempo, inden jeg afjoggede 2 km. Snittet for de 12 km blev 3.36 m/km. Tempo delen på de 7 km blev løbet med 18 kmt de første 5 km og derefter 19 kmt på de sidste 2 km. Alt i alt et ganske god pas - hvor jeg følte mig rigtig fint løbende. Ugen har sammenlagt budt på 160 km i snit 4.05 m/km..... Hvilket jeg er meget meget tilfreds med!!! Herunder har jeg haft 2 rigtig gode tempo pas - i dag på båndet og ikke mindst i torsdags sammen med knejterne fra 1900 ude på Brabrand stien.
Har ikke helt besluttet mig for endnu, om jeg skal tage en restitutions uge (nedsat mængde) i den kommende uge eller om jeg skal vente til næste. Har en helt del at se til i denne uge... så det vil nok passse tidsprogrammet bedst at nap den nu - men vil helst udskyde den og så ta' den i næste imellem jul og nytår. Jeg har besluttet mig for at se hvordan jeg kommer fra land i morgen og tirsdag, rent mængde mæssigt :-) og så beslutte mig i løbet af ugen..... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar