mandag den 3. december 2012

Træning 3. december 2012

Fysisk: kl. 14.30, 26,5 km (Lang restitutionstur)
Generelt: Fy for en skefuld..... kroppen var kropfyldt med energi men var til gengæld fuldstændig smadret og rædbrækket. Er simpelthen så øm i samtlige muskler og led efter jeg var ude og spille håndbold kamp igår.... specielt i lænen, hofterne og i senerne omkring mine ankler er jeg total spændt og øm. så det var bestemt ikke muligt at løbe i normalt tempo i dag!!! Men da  kroppen var total frisk og vejret var perfekt nede omkring Egå engsø besluttede jeg mig for blot at løbe i restitutions tempo ligeså langtid som lysten var til.... det blev til 26,5 km på omkring et par timer, så det var altså en dag i mormor tempoets tegn... i hvert fald i forhold til mit normale tempo, hehehe :-) Men er heldigvis fuldstændig ligeglad da min prioritet i øjeblikket er at få så mange kilometer som muligt i bogen og ikke mindst at få opbygget en helt masse lyst og motivation. Herudover fik jeg med dagens træning og dagens kilometer passeret sidste års "mængde"..... slet slet ikke dårligt når jeg har haft en skadesperiode i foråret på 5-6 uger og stadig har 4 uger tilbage af 2012, er godt på vej på de 5000 km!!!! GOD Træningsdag påtrods af ømheder og lettere nedsat tempo :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar