tirsdag den 18. december 2012

Træning 18. december 2012

Middag:
Fysisk: kl. 13.00, 22 km (3 x 2000 meter tempo ryk)
Generelt: tog en tur ned i centeret og løb dagens første pas, da jeg alligevel skulle ned i byen - og kan faktisk godt lide at løbe på bånd og specielt mine lange intervaller. opvarmede 10 km i snit 4.08 m/km hvorefter jeg løb 3 x 2000 meter i snit 3.15 m/km og med 1 km alm løb imellem i 4.15 tempo. Et virkelig godt pas, hvor tempo rykkene gik ganske fint.... overraskede over jeg ikke var tungere i benene nu når jeg trodsalt havde 38 km i bogen fra igår.
Aften
Fysisk: kl. 18.00, 9 km (Varighedsløb)
Generelt: Fik lige presset en tur ind i programment inden jeg fik besøg af en ven kl. 19.00, det er jo med at udnytte tiden optimalt :-) Det blev til 9 km i Skejby/Aarhus N i snit 4.14..... Var okay løbende efter jeg lige var kommet igang, benene var lidt tunge til at starte på, men alt i alt en ok aftentur i pandelampens skær. Endnu en rigtig god trænings dag er blevet logget i bogen, hvilket betyder at regnskabet siger 68 km på 2 dage - har fået den start på ugen som jeg havde håbet på og som er nødvendigt, hvis jeg skal nå de 160 - 170 km. I morgen står den på arbejde hele dagen, så det bliver aller højest til en kort tur på bånd når jeg får fri kl. 22.... hvilket nok er sundt nok :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar