torsdag den 20. december 2012

Træning 20. december 2012

Morgen
Fysisk: kl. 05.45, 7 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb en tur på løbebåndet nede i fængslet, som jeg skrev igår havde jeg sat lidt i banken.... så kunne altså "nøjes" med 7 km her til morgen :-) De blev løbet i snit 4.15 m/km, altså en dejlig rolig morgentur
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 16 km (tærskel intervaller)
Generelt: Fællestræningen med 1900 bestod af 3 x 2,8 km tærskel intervaller med 2 minutters pause. Coach Laust havde lavet en rute i kvateret omkring stadion, Marselisboulevard og skanderborg vej.... Det samlede snit for trænings passet inkl. opvarmning og afjog var 3.56 m/km. De 3 tærskel intervaller blev løbet let progressivt - startede lidt langsomt ud da jeg ikke følte mig ordentlig varm.... men på de sidste 2 blev der gået godt til den og jeg endte med at have adskillige kilometer i omkring 3.15 - 3.20 m/km tempo. Rigtig god træning i dag.... og sidste tempo træning for denne uge - resten af ugen kommer til at stå på kilometer og kilometer, hvis jeg er ok frisk i morgen håber jeg på mellem 25 - 30 km, så jeg kan få et par nogenlunde rolige dage lørdag og søndag, da jeg skal til Kolding på drenge tur med mine venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar