fredag den 14. december 2012

Træning 14. december 2012

Formiddag
Fysisk: kl. 09.30, 16 km (varighedsløb)
Generelt: En formiddags tur efter jeg havde været til massage i Højbjerg.... eller massage og massage er vel så meget sagt, nok nærmere behandling på den spændte hofte/balle, jeg har døjet lidt med det seneste års tid.... heldigvis ikke noget som betyder noget i forhold til min træning, hvis jeg bare husker at strække den godt ud samt får lidt behandling på den i ny og næ. ellers et udemærket pas hvor jeg var fint løbende, 16 km i snit 4.08.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: En rolig aften tur på bånd nede i fængslet da jeg fik fri.... løb de 10 km i snit 4.16 m/km. Var ikke specielt godt løbende... var lidt øm og træt i deb balle jeg har fået behandling på tidligere i dag, samt i den store sene som løber på ydersiden af låret. Så den står vist på masser af udstrækning de næste par dage :-) Ellers en mere end godkendt trænings dag, i hvert fald mængde mæssigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar