mandag den 17. december 2012

træning 17. december 2012

Middag
Fysisk: kl. 13.00, 26 km (Varigheds)
Generelt: Dagens første tur blev løbet her lidt over middag, efter at jeg havde sovet dejligt længe.... Som jeg skrev igår kommer ugens første 2 dages mængde til, at afgøre om ugen bliver restitution eller ej - så for at komme godt for land i håb om at udskyde restitutionen til næste uge, skal der altså nogle kilometer på kontoen. Jeg løb på dagens første pas ned til Egå Engsø for at nap en helt masse runder der nede... vejret var helt perfekt - næsten ingen vind og nogle få plus grader. Dog var den ellers så normalt hårdt stampet sandsti rundt om engsøen utrolig blød og tung pga af smeltet sne.... det gjord dog intet udover det var lidt tungt - men ellers utrolig godt løbeunderlag. De 26 kilometer blev løbet let progressivt og lidt over sidste halvdel af turen blev løbet i et tempo lidt under 4.00. samlet snit blev på 4.07 m/km.
Aften
Fysisk: kl. 20.30, 11 km (varighedsløb)
Generelt: havde som mål at få 7 - 10 km mere i bogen i omkring 4.30 tempo her til aften.... det var endnu en gang perfekt løbevejr!!!! Her sidst på aftenen fik jeg lige sat en løbe date i stand med mine to venner Mikkel Andresen og Anders Kaels. De er efterhånden begge to i så god form, at vi uden problemer kan løbe ture sammen, så alle får noget ud af det udover hyggen. Vi løb en tur rundt i Skejby, Risskov og Århus N de 11 km blev snittet i 4.22 m/km. Benene var overraskende friske oven på dagens tidligere træningspas.... og det var faktisk en rigtig god tur. Nyder squ at løbe disse ture med mine venner.... det er bare pisse hyggeligt og herudover er det bare fedt, at kunne se deres form fremgang, ikke mindst hos Mikkel - som jeg har hjulpet med trænings planlægning mm. det seneste års tid...... SUPER TRÆNINGS PAS I GODT SELSKAB!!!!! og en rigtig god start på ugen med lidt over 37 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar