tirsdag den 4. december 2012

Træning 4. december 2012

Fysisk: kl. 17.30, 19 km (varighedsløb inkl 20 min tempo)
Generelt: Træningen med 1900 bød i dag på omkring 75 min tur, med ca 20 min tempo indlagt undervejs. Vi løb en ud/hjem tur igennem byen og langs vandet til Risskov. Vi opvarmede 40 min i omkring 4.05 m/km tempo, hvorefter vi vendte om og løb et tempo ryk på 20 min tilbage mod byen. Jeg havde glemt at få mit Garmin ur med til træning i dag - så anede intet om hvor langt og vor hurtig vi løb før bagefter..... Det blev i alt til 19 km i snit 4.00 m/km..... snittet er taget udfra at Rasmus Hviids ur sagde 4.02 m/km i snit for samme distance og jeg løb omkring 30 - 45 sekunder hurtigere end ham på tempo stykket. Min fart fornemmelse sagde at jeg løb omkring 3.20 - 3.30 tempo uden at være sikker :-) men vigtigst er også at jeg havde en god Rytme og følte mig fint løbende. Er dog stadig lettere øm i kroppen efter søndagens håndbold kamp - men det blev lidt bedre efter jeg lige fik løbet mig varm. Alt i alt en super og pisse hamrende kold træning hvor jeg nåede meget tæt på målet omkring de 20 km, hvilket er det daglige snit jeg skal have ugen igennem for at komme på plus 140 K når ugen rinder ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar