søndag den 9. december 2012

Træning 9. december 2012

Fysisk: kl. 15.00, 22 km (varighedsløb inkl. 2 x 3000 meter tærskel)
Generelt: Så blev ugen lige sluttet af med en gang tømmermandsløb..... havde det dog ok så endte med at få indlagt tempo undervejs, hvilket ikke var helt planlagt... men lysten og benene var til det - og nogen gange skal man bare lade benene tale istedet for at følge programmet :-) Kørte ned i centeret og varmen da det jo så åbenbart har valgt, at sne helt tovlig.....t alt i mens jeg har sovet en bytur ud af kroppen :-) Startede med at "opvarme" 12 km i snit 4.08 m/km, hvorefter jeg løb 2 x 3000 meter i henholdsvis 3.20 tempo og 3.15 tempo. afsluttede med at afjogge 4 km. Jeg havde 2 minutters pause imellem mine to tempo ryk.... og de gik bare virkelig godt, specielt det sidste i 3.15 tempo var super duper. Dagens træningspas afsluttede denne uge, hvor mængden fik sneget sig op på 152 km..... Første gang i et par måneder at jeg er på den rigtige side af 150, så det er dejligt. satser på yderelig progression i mængden de kommende uger, dog af en lidt mindre grad end de foregående uger. Skal dog lige tage mig lidt sammen og få fordelt kilometerne over nogle flere trænignspas.... for 152 km på 8 pas er lige i underkanten, i hvert fald hvis jeg skal bevare en hvis form for kvalitet i træningen. skal meget gerne op på minimum 9 - 10 ugentlige pas fremover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar