fredag den 28. december 2012

Træning 28. december 2012

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.30, 16 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas, bød på den næsten obligatoriske tur rundt om Engsøen.... hvilket jo er min "favorit" rute når jeg starter udfra hjemmet i skejby. Vejret var intet mindre en perfekt her til formiddag.... et par graders frost, vindstille og høj solskin, ME LIKE A LOT!!!!! Lige så træls som Engsøen kan være i dårligt vejr - ligeså smuk og fantastisk kan den også være i godt vejr. Dagens første 16 kilometer blev futtet i snit 4.06 m/km.... rigtig god træning hvor benene følte sig friske.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 22 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev futtet på bånd, jeg har haft aftenvagt og skal sove her nede da jeg skal på den igen i morgen tidlig. Så altså på bånd som jeg "plejer" at gøre om vinteren når jeg skal overnatte her nede. De 22 km blev løbet i snit 4.08 m/km.... Alt i alt en rigtig rigtig god dag mængde mæssigt hvor det er blevet til 38 km. Har lagt det lidt på hylden at denne uge skulle være restitution idet at jeg kilometer mæssigt er godt med og jeg ligger umiddelbart til at komme på den rigtige side af 160 igen. dog dropper jeg det vilde tempo her henover weekenden og fokusere istedet på mængden, hvilket er begrundet i at jeg mandag (nytårsdag) løber 4. runde af Nytårscuppen i Århus, hvor det bliver til 10 km hård tempotur. men vil dog ikke helt udlukke at jeg måske løber et par enkelte tærskel intervaller i morgenaften, hvis kroppen er til det når jeg får fri kl. 22.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar