tirsdag den 12. marts 2013

Træning 12. marts 2013

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens først pas blev løbet på bånd efter en laaaang nattevagt som har budt på marathon Whist kamp, faneme dejligt at få løn for at kunne spille 6 timers kort på en vagt :-) Morgen turen blev futtet i snit 4.00 m/km
Eftermiddag
Fysisk: kl. 15.45, 13 (tærskel intervaller)
Generelt: Måtte droppe 1900 træningen i dag da min Mutti  har fødselsdag, så den stod på føds dags middag :-) Så umiddelbart efter jeg var stået op kørte jeg til Trige, hvor jeg løb dagens andet pas. Opvarmede 4 km hvorefter jeg løb 3 x 2000 meter med 2½ pause i mellem. Tiderne blev 6.29 - 6.32 - 6.26. havde overvejende en del modvind på andet interval og tilsvarende medvind på den sidste..... så taget det i betragtning så var tiderne faktisk rigtig rigtig stabile. Synes dog ikke jeg havde det store overskud på dagens pas men kom da fornuftigt igennem i noget der minder om mit 10 km pace.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar