mandag den 25. marts 2013

Træning 25 marts

Middag
Fysisk: kl. 12.30, 17 km (restitution)
Generelt: Benene var overraskende friske i dag.... enten har jeg ikke givet mig fuld ud igår, eller også har jeg bare en særdeles god resitutions evne, tror mest på sidst nævnte :-) jeg var som sagt fint løbende... men valgte at holde tempoet bevist langt nede for at spare kroppen - for skal nok nå at blive træt i løbet af ugen. Det blev i alt til 17 km i snit 4.25 m/km. jeg løb en tur fra Skejby, via Risskov ud til Aarhus stadion og retur til Århus N af ringgaden. Alt i alt en rigtig lækker tur i fint vejr.... dog lidt blæsende. Lagde turen forbi DM ruten fra igår..... Hold op der var stille der ude i dag når man tænker tilbage på igår og den fantastiske opbakning som havde indfundet sig på Stadion Alle!!!
Aften
Fysisk: kl. 20.00, 15 km (Varighedsløb)
Generelt: Kørte en tur ned i fængslet og nappede aftenens tur på bånd, inden jeg skulle møde på nattevagt. Det blev til 15 km i snit 4.08 m/km. Ok aften træning... uden så meget at bemærke hertil. alt i alt en super start på ugen med 32 km... håber benene fortsat er friske i morgen  - så jeg kan få løbet et godt stabilt tærskel interval pas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar