onsdag den 6. marts 2013

Træning 6. marts 2013

Middag
Fysisk: kl. 11.45, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en tur ned omkring Egå engsø, det var ganske behageligt løbevejr og bortset fra at stierne var en anelse muderet, så var det perfekte løbeforhold. Det blev til 11 km i snit 4.06 m/km.
Aften
Fysisk: kl. 17.00, 9 km (varighedsløb)
Generelt: Var her til aften kørt en tur ud til mine forældre for, at spise aftensmad og hygge. Havde derfor pakket løbeskoene med i tasken så jeg kunne få nappet dagens andet pas der ude inden maden. Det blev i alt til 9 km i Trige og omegn i snit 3.50 m/km. var rimelig godt og let løbende, så det var lækkert :-) Ellers kan jeg da lige nævne at tilmeldingen til Hamborg marathon d. 21 april netop er gennemført..... så må vi se om formen kan kaste endnu en sub 2.30 tid af sig, tror i hvert fald på det hvis forholdende er til det (læs: ikke for varmt) Men inden da har jeg andre vigtige konkurrence på programmet... nemlig DM 10 d. 24 marts og Berliner Halbmarathon d. 7 april.... GLÆDER MIG!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar