lørdag den 16. marts 2013

Træning 16. marts 2013

Fysisk: kl. 09.00, 34 km (Langtur)
Generelt: Så var det blevet tid til ugens langtur, pga planer senere på dagen og et knap så lovende vejr... blev turen løbet fra morgenstunden. Kørte ned til træningscenteret i byen, hvor jeg startede udfra, som jeg har gjordt før på de langeture så var i dag ingen undtagelse..... Løb ud omkring Brabrand søen og på vejen tilbage nappede jeg et par runder på Åbrinken, efter 26 km i snit 3.56 m/km var jeg tilbage ved centeret, her skyndte jeg mig lige at smide vinterjakken og hoppe i en singlette, hvorefter jeg løb yderelig 8 km, med de 6 af dem i MP (3.28 m/km), så alt i alt 34 kilometer med 6 km i MP fra 27 - 33 km.
Var virkelig virkelig godt løbende i dag, hvilket måske skyldes den forholdsvis lette dag i går, eller måske det fakta at formen bare er god samtidig med, at jeg har smidt knap 2 kilo de sidste 14 dage hvilket nok også har sin indflydelse.
I morgen skulle jeg gerne løbe Dupont løbet med resten af Team InSport, enten 5 eller 10 km, men kan allerede nu godt sige at det nok bare bliver en middelmådig tempotur da dagens træning nok sidder i stængerne - og lige PT vælter det ned med sne, hvilket nok også sætter sine begrænsninger for i morgen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar