onsdag den 13. marts 2013

Træning 13. marts 2013

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev ligesom de foregående dage løbet på bånd efter at jeg havde fået fri fra nattevagt. modsat de andre dage satte jeg tempoet en anelse ned.... men løb så tilsvarende lidt længere. Det blev i alt til 17 km i snit 4.15 m/km..... Var af en morgentræning at være faktisk ganske godt løbende.
Aften
Fysisk: kl. 17.00, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Efter at have sovet dejligt længe begav jeg mig en tur ud i kulden og vinden.... Løb en tur ned omkring Egå Engsø, hvor jeg ellers plejer at holde mig fra i sådan et vejr, da det kan være bidende koldt der nede.... men trodsede dog dette da længden af denne rute passede perfekt med hvad jeg skulle have i bogen. Kunne mærke lige fra starten af, at jeg var ganske godt løbende... så det var lækkert da det ellers godt kan være et helvede, at komme igennem denne rute. Det blev i alt til 11 km i snit 4.02 m/km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar