søndag den 3. marts 2013

Træning 3 marts 2013

Fysisk: kl. 13.00, 32 km (langtur inkl MP)
Generelt: Hjemvendt fra østrig i går aftes.... og super klar på at få ugens sidste og lange tur i benene, da jeg gik i seng i går aftes var vejret helt af halvede til - men da jeg vågnede her til formiddag var vejret intet mindre end formidabelt!!! skyfrit, +7grader og næsten ingen vind.... det fåes vel ikke meget bedre :-) Jeg kørte ned til træningscenteret i midtbyen, hvor jeg stillede min bil.... herefter futtede jeg en langtur ud omkring Brabrand søen som i dag var ganske velbesøgt. det blev til 25 km i snit 3.56 m/km, afsluttede passet med at nap 7 km på bånd i træningscenteret med 5 km indlagt marathon pace (3.29 m/km). i alt på dagen er det blevet til 32 km i snit 3.52 m/km..... var rigtig godt løbende, så tegner til at jeg er kommet nogenlunde helskinnet igennem en halv usund uge i Østrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar