torsdag den 28. marts 2013

Træning 28. marts 2013

Morgen
Fysisk: kl. 06.45, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Shit det var tiltrængt med en nattesøvn..... 7 timer i streg uden så meget som at vågne en eneste gang, skulle jo desvær på arbejde igen i dag - ellers havde jeg nok sovet videre helt til middag. Men følte mig ok frisk da vækkeuret ringede, så det blev herefter til 11 km i snit 4.12 m/km på bånd ligesom i aftes. Skal overnatte her nede igen i nat - så planen er hvis benene er til det, at løbe et interval pas på bånd i aften. men nu må vi se..... hvad kroppen er til.
Aften
Fysisk: kl. 19.30, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Skrev tidligere at jeg skulle overnatte nede i spjældet igen her til aften, men det lykkedes mig at få en kollega til at tage min eftermiddagsvagt, da jeg gik rundt og havde det halv skidt - men alligvel ikke nok til at trække en sygemelding på det. Jeg har været voldsomt træt de sidste par dage... nedsat appetit og ondt i mavsen :-( så trængte til bare at komme hjem og sove... hvilket jeg så gjorde. efter 4 timer på sofaen kørte jeg ned i centeret og løb dagens andet pas. pga helbredet droppede jeg intervallerne og futtede bare stille og roligt i 4.15 tempo. Alt i alt en skod trænings dag ligesom igår... men positivt at jeg får logget mine kilometer. Håber snart jeg er frisk igen.... for skulle gerne have min aller aller sidste rigtig lange LANGtur i bogen her i weekenden inden Hamborg, hvilket i hvert fald ikke kommer til at ske hvis ikke jeg bliver frisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar