onsdag den 20. marts 2013

Træning 20. marts 2013

Fysisk: kl. 14.45, 30 km (Langtur)
Generelt: Havde det efter en god lang nattesøvn, det meget bedre end igår - tror snottuden er på retræte. Pga. af weekendens konkurrence, valgte jeg at løbe ugens langtur her tidligt på ugen.... burde nok ikke løbe så langt i denne uge hvis jeg skulle trappe rigtig ned til søndag. Men må nok indrømme at Berlin halv og ikke mindst Hamborg Marathon er prioriteret en anelse højere..... så derfor blev denne træningstur ikke siet fra. Men for at spare på krafterne skar jeg lidt ned på længden og ikke mindst tempoet i forhold til mine normale langture. Det blev derfor "kun" til 30 km i snit 4.08 m/km.... He he.... En ganske fin, lang og behagelig tur hvor der blev sparet lidt på krafterne. planen for resten af ugen fremmod søndag er nedsat mængde og et enkelt let interval pas i morgen, fredag og lørdag bliver ultra nemme, så jeg kan genvinde krafterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar