tirsdag den 19. marts 2013

Træning 19. marts 2013

Morgen
Fysisk: kl. 06.50, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Puhhhh.... var ikke specielt løbeklar da vækkeuret ringede hertil morgen nede i spjældet - mit hovede var total fyldt med snot :-( men bortset fra det så føltes resten af kroppen ok. Jeg fik futtet 10 km i snit 4.08 på bånd. 
Eftermiddag
Fysisk: kl. 15.30, 15 km (Intervaller)
Generelt: Snothovedet har i løbet af dagen fået det en del bedre - så håber og tror på at det nok skal nå at forsvinde helt inden weekenden, jeg krydser i hvert fald finger!! Påtrods af dette valgte jeg alligevel at give mig i kast med en hård interval serie på båndet nede i fængslet da jeg fik fri. Jeg skulle egentlig have været til fællestræning med 1900 i dag - men da programmet der ude ikke  harmonerede så godt med mit eget og samt at jeg ikke havde den store lyst til at komme ud i kulden - valgte jeg at droppe det i dag. Efter at have opvarmet 4 km i 4.08 tempo, løb jeg følgende intervalserie:
2500 meter i 3.15 m/km - 2 min pause
2500 meter i 3.15 m/km - 2 min pause
2500 meter i 3.15 m/km - 2 min pause
1000 meter i 3.05 m/km - 2 min pause
1000 meter i 3.05 m/km
Afslutteede passet med en kort afjog på 1,5 km i 4.08 tempo. Intervallerne gik faktisk rigtig rigtig godt da jeg kom i gang, meget bedre end forventet, så det var mega lækkert. skulle faktisk ikke have løbet de sidste 2 x 1000 meter... men tilføjede dem da jeg havde masser af overskud og ikke var synderlig presset efter de første 3 styk. Alt i alt en god trænings dag - nu vil jeg se om jeg ikke kan spise og sove min mindre forkølelse væk :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar