tirsdag den 26. marts 2013

Træning 26. marts 2013

Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: En ganske almindelig morgentur på bånd, umiddelbart efter jeg fik fri fra nattevagt. var ganske fint løbende og det blev i alt til 15 km i snit 4.08 m/km Intet så meget at bemærke her til.....
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.30, 15 km (tærskel intervaller)
Generelt: Umiddelbart efter at have spist lidt morgenmad og vågnet stille og rolig på sofaen her til eftermiddag. Kørte jeg en tur ud til Åbrinken/brabrand stien for at træne.... trængte til andre omgivelser end blot Skejby. Og da vejret var intet mindre end fantastisk og der samtidig stod 3 x 2400 meter på programmet, besluttede jeg mig altså for at kører der ud - da det nok er et af Århus' bedste steder at træne interval og tempoløb :-) efter en mindre opvarmning gik jeg igang - de 3 intervaller blev logget i følgende tider: 7.48 - 7.51 og 7.57, havde en ganske svag modvind på de sidste 2 intervaller, jeg mindstede dog lidt pusten på sidste interval.... hvilket nok skyldes en blanding af DM10 som sad i benene, at jeg løb alene og at jeg måske havde lagt en anelse for hårdt ud på første interval. Men alt i alt et glimrende pas at få i bogen, hvor det lykkedes mig at holde tempo snittet lige under mit halvmarathon pace som jeg satsede på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar