fredag den 29. marts 2013

Træning 29. marts 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt: En stille og rolig morgentur på bånd, Jeg stod op klokken lort for at kører ned i spjældet og træne inden jeg skulle møde. Det gjord ikke så meget at jeg skulle så tidligt op da jeg mere eller mindre havde sovet siden jeg kom hjem i går eftermiddags. Ok morgen træning.... hvor kroppen var lidt i bedring.
Aften
Fysisk: kl. 18.00, 10 km (tærskel intervaller)
Generelt: Dagens andet pas blev igen løbet på bånd nede i fængslet efter jeg fik fri. Kroppen/mavsen havde det meget bedre end i morges.... så håber det betyder det går den rigtige vej. Derfor besluttede jeg mig for at give det en chance med et let tærskel pas. Jeg løb derfor 3 x 2000 meter med 1½ min pause imellem, alle intervallerne blev løbet i 3.16 tempo. Var de seneste par dage taget i betragtning ganske fint løbende - bortset fra jeg stadig var lidt "tung og sløv" i benene. Håber kroppen er helt frisk i morgen.... så jeg kan få den sidste lange tur i bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar