torsdag den 7. marts 2013

Træning 7. marts 2013

Fysisk: kl. 17.30, 16 km (fartleg) 
Generelt: Dagens eneste pas var henlagt til fællestræningen med 1900 ML. Var lidt i tvivl om jeg skulle deltage i dag - da programmet ikke ligefrem stemte overens med de "marathon" intervaller som stod i mit eget. 1900 programmet havde 20 x 45 sekunders intervaller på programmet med 1 minut løb tilbage til udgangs punktet i "pauserne".... altså en form for fartleg. skulle i følge mit eget program løbe 4 x 2000 meter. men valgte at tage ud og løbe med drengene i dag da jeg havde lyst til trænings selskabet.... passet var egentlig også ok hårdt, men føler mig her bagefter overhovedet ikke lige så slidt som jeg plejer at være efter en hård interval serie.... hvilket er ganske glimrende da jeg planlægger at løbe ugens langtur i morgen. Har valgt at pryde dagens blog indlæg med et billede af mit dagligvarer indkøb i dag. det skulle gerne illustrere at jeg skal til at leve sundt... SUNDERE end jeg plejer :-) Konkurrence perioden nærmer sig med hastige skridt - så skal lige trimmes det sidste inden. skulle meget gerne lige have smidt 1-2 kilo, så jeg kan komme ned og ramme en optimal marathon vægt! Så masser af kylling, fisk, grønt og æg uden blommer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar